wtorek, 24 października 2017

Ziaja, Liście Manuka, Żel myjący normalizujący na dzień/noc

Żel do mycia twarzy to chyba jedna z tych rzeczy bez których nie wyobrażam sobie życia.
Nie wierzę, że płyn micelarny czy mleczka do demakijażu są w stanie usunąć wszystko z naszej skóry. Nawet po rękawicy do demakijażu lubię przemyć twarz żelem, tak dla pewności.

Mój demakijaż jest zazwyczaj wieloetapowy, jednak zarówno wieczorem jak i rano używam żelu do mycia twarzy. Przez pewien czas używałam różnych mydeł naturalnych jednak dostawałam po nich okropnego kataru, więc przeprosiłam się z żelami.

Jakie są moje oczekiwania jeśli chodzi o tego typu kosmetyki:
  • usuwanie resztek makijażu bądź sebum po nocy
  • przyjemny zapach
  • brak ściągnięcia i przesuszenia
Nie są to jakieś wygórowane oczekiwania, PRAWDA?
Nie oczekuję od tego typu kosmetyków oczyszczania, czy działania na problemy skórne. Od tego mam kolejne etapy pielęgnacji tu ważne jest dokładne oczyszczenie i odtłuszczenie skóry.

A do tego moja babcia lubiła mawiać: "Jak coś jest do wszystkiego, to jest do niczego!", a ja z tym stwierdzeniem zgadzam się w 100%.

Dzisiaj mam kilka słów do powiedzenia na temat żelu do mycia twarzy z serii Liście Manuka Ziaji.



 
Co obiecuję na producent?

Oczyszczający, spłukiwalny żel myjący z serii manuka do skóry normalnej, tłustej oraz mieszanej.
Preparat nadaje skórze naturalny balans i świeżość. Zawiera liście manuka o działaniu antybakteryjnym.



DZIAŁANIE
• przywraca efekt dokładnie oczyszczonej skóry
• skutecznie łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia skóry
• efektywnie redukuje produkcję sebum
• poprawia nawilżenie i miękkość naskórka
• przygotowuje skórę do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych





Moja opinia:
Po pierwsze kocham zapach serii Liście Manuka jest tak świeża i przyjemna. Ten zapach i zimna woda budzą mnie codziennie!
Żel dobrze oczyszcza skórę pozostawiając ją miło skrzypiącą, ale nie przesuszoną czy ściągniętą. Opakowanie z pompka też zalicza się na plus. Jedyne co bym w nim zmieniła to konsystencja, mogłby być ciut gęstszy.



Jak dla mnie fajny, niedrogi żel do którego na bank jeszcze wróce.
A Wy czego oczekujecie od żelu do mycia twarzy?
Macie jakieś godne polecenia?



Buziaki,
Evciri
Share:

4 komentarze: