czwartek, 29 sierpnia 2013

Impala, Pomadka Long Lasting lipstick 107

Cześć Kochane!

Znowu, znowu Was zaniedbuję, jednak teraz musicie mi wybaczyć, ponieważ dopinam wszystko przed swoimi urodzinami (21). Tak, tak wiem stara dupa ze mnie, a jak by było tego mało mam urodziny 1 września, a mój M. 3, tak więc zamieszania jest jeszcze więcej.

Dzisiaj słów kilka o pomadce firmy Impala o numerku 107.




Niestety nie bardzo udało mi się trafić w kolor, po prostu nie za dobrze się w nim czuję ;/ . Mimo wszystko starałam się ją przetestować najlepiej jak umiem.  Co jeszcze na temat koloru? A to, że muszę zkrzyczeć firmę, że według mnie kolor w katalogu nie odzwierciedla rzeczywistego koloru pomadki, dlatego ciężko sobie coś dobrać ;/.



Co do trwałości, to wielkie brawa, jest naprawdę "prawie" nie do zdarcia. Piłam, jadłam a ona nie drgnęła  a gdy już zaczęła się trochę wycierać to zrobiła to w bardzo naturalny sposób, więc bez problemu można się obyć bez poprawek. Pomadka dosłownie zasycha na ustach, co jej jak najbardziej jej plusem.




Co mnie w niej jeszcze uwiodło? Zapach!
Jest cudowny, czekoladowo-waniliowy, naprawdę mogłabym ją wąchać i wąchać!



Odradzam dziewczynom, które mają problemy z szybko przesuszającymi się ustami, ponieważ, gdy pomadka zaschnie, nie ładnie podkreśli tą suchość.



Czy zakupię inne kolory?
Szczerze powiedziawszy mam pewne obiekcje, podoba mi się trwałość i zapach, jednak nie wiem jak bym miała wybrać coś sobie z katalogu, dlatego więc gdybym miała możliwość obejrzenia ich na własne oczy, to jestem pewna, że nie jeden kolor wpadłby w moje łapki.




Miałyście?
Co sądzicie?

Buziaki
Ev.



Share:

33 komentarze:

  1. Ładnie wygląda na Twoich ustach :) Subtelne podkreślenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W Angli 21 rok to dopiero wejścię w dorosłość i pełnoletnośc więc nie taka stara..
    co ja mam powiedzieć - 23 ! ;o
    hehe.
    Pomadka fajna wydaje się być opalizująca, a ja lubie takie, oraz NUDE. najbardziej preferuje..
    powtórze się, wyniki konkuru gdzieś juz były ? umkneły mi? bo nie wiem czy usuwac benner na pasku bocznym hihi ;)
    buziak ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie u Ciebie wygląda moim zdaniem. Szkoda, że kolory z katalogu różnią się :(

    OdpowiedzUsuń
  4. kolor mi się raczej nie podoba, ale ta trwałość zaskakuje. Szkoda, że kolory z katalogu różnią się od rzeczywistych.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi ten kolor także nie przypadł do gustu

    OdpowiedzUsuń
  6. O firmie nigdy nie slyszalam, ale dla zapachu bym kupila, bym wachala i wachala :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się efekt na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciężko jest wybrać kolor ze strony;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolorek nie mój,ale na ustach wygląda ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie lubie pomadek, ale kolor podoba mi się :))
    super blog,ciekawe recenzje..na pewno będe tu częściej :)) obserwuję!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. lubie pomadki ale kolorem nie moj
    z tej firmy zreszta jeszcze nic nie mialama
    x x x

    OdpowiedzUsuń
  12. Tusz do rzęs widziałam na allegro wraz z lakierem do paznokci.
    Super kosmetyki za rozsądną cenę. Po co przepłacać w innych sklepach :) :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja mam często przesuszone usta, więc odpada, poza tym ten kolor zdecydowanie nie jest mój ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie miałam nic z tej firmy, ale nie wiem czy pomadka byłaby dla mnie odpowiednia, bo często mam przesuszone usta ;/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten kolor mi akurat nie odpowiada, ale z pozostałych na pewno bym coś wybrała

    OdpowiedzUsuń