czwartek, 10 sierpnia 2017

Vichy Dermablend Puder utrwalający



Każda z Nas ma jeden taki kosmetyk, bez którego nie jest w stanie się obejść przy codziennym makijażu. U jednej jest to tusz u innej podkład, a bez czego ja nie mogę się obejść?
Mój makijaż musi być odpowiednio utrwalony, a więc dobry puder to mój „mejkapowy” MUST HAVE!
Same dobrze wiedziecie, że tego typu kosmetyków jest cała masa, zarówno tych za kilka złotych jak i tych droższych. Wybór jest niełatwy, dlatego dzisiaj przychodzę do Was z recenzją produktu, który sprawdził się u mnie świetnie, a i osoby, które maluję również były pod jego wrażeniem. Mowa tu o pudrze utrwalającym z serii Dermablend od Vichy.



Kilka słów od producenta:
Puder utrwalający Vichy Dermablend to przełom w kosmetyce korekcyjnej. Transparenty puder otula skórę warstwą ochronną, przedłużając trwałość makijażu. Nałożony na Fluid korygujący Dermablend lub Intensywnie korygujący podkład w sztyfcie Dermablend podtrzymuje efekt ich działania nawet do 18 godzin.
Transparenty puder nie zmienia koloru wybranego podkładu, dzięki czemu skóra zachowuje naturalny wygląd. Nie podkreśla niedoskonałości: zaskórników i skórek.
Puder utrwalający działanie korygującego fluidu podkreśla piękno. Skóra staje się miękka, idealnie gładka i przyjemna w dotyku. Przestaje się błyszczeć, zachowując perfekcyjne zmatowienie przez długi czas. Przystosowany do skóry wrażliwej i alergicznej. Nie zawiera parabenów.



Sposób użycia:
Puder utrwalający transparentny przeznaczony jest do codziennego stosowania, by zachować naturalny wygląd skóry i zapewnić perfekcyjne wykończenie makijażu.
Po zastosowaniu podkładu należy nałożyć obfitą ilość pudru Dermablend. Po 2 minutach zaleca się usunąć nadmiar kosmetyku za pomocą pędzla.



Skład:
Talc, Methylparaben, Titanium Dioxide, Iron Oxides, CI 77891, CI 77491, CI 77499, CI 77492

Zacznijmy od tego jakie są moje oczekiwania wobec dobrego pudru:

·         Przedłużenie trwałości

·         Długotrwałe zmatowienie

·         Stopienie się z podkładem

·         Wizualne wygładzenie powierzchni skóry

·         Wydajność 




A więc zacznijmy od rzeczy, które cieszą oko, a więc wygląd. Puder otrzymujemy w plastikowym przeźroczystym opakowaniu z czarną zakrętkę o gramaturze 28g. Do pudru załączony jest puszek, którego można użyć do aplikacji podkładu. Tutaj mam patent dla osób z cerą tłustą i mieszaną, które nie potrafią zapanować nad błyszczeniem się skóry. Puder należy wtłoczyć za pomocą puszka mocno w skórę. Dlaczego?
Aby puder miał możliwość dostać się w każdy zakamarek naszej skóry, dlatego też omiatanie twarzy pudrem za pomocą pędzla to zdecydowanie za mało.



Puder jest bardzo drobno zmielony i w 100% transparenty, nie zaobserwowałam rozbielania twarzy. Po aplikacji można zaobserwować wygładzoną powierzchnie skóry oraz przyjemny, zdrowo wyglądający satynowy mat. Przetestowałam go na kilku różnych podkładach i z każdym jednakowo dobrze współgrał. Zmatowienie twarzy utrzymuje się spokojnie do 8 godzin, tak więc z nim nie muszę w pracy biegać do łazienki „przypudrować nosek”, co jest wielkim plusem. Na wydajność też nie można narzekać ponieważ niewielka ilość wystarczy do pokrycia całej twarzy.



Czy jest coś co mi się w nim nie spodobało?
Mały szczególik się znalazł, jak dla mnie puszek jest bardzo niewygodny, bardzo drażni mnie ta tasiemka, przez którą niewygodnie trzyma się go w palcach.



Cena: około 70 zł
Cena jest dość wysoka, jednak przy dobrej wydajności i dużej gramaturze jest bardzo dobrym rozwiązaniem.
Aż wstyd się przyznać, ale jest to mój pierwszy produkt marki Vichy i wywarł na mnie ogromne wrażenie, więc mam ochotę wypróbować coś więcej.

Jakie kosmetyki tej marki lubicie?

Buziaki
Evciri
Share:

18 komentarzy:

  1. Do poprawek w ciągu dnia idealny;)

    OdpowiedzUsuń
  2. skład mnie zniechęca, straszny jak na tak wysoką cenę ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. dafabet - Racing betting company
    dafabet.com is registered in Curacao. dafabet 12bet provides bettors with their personalised betting and betting tips to help with their sports betting dafabet

    OdpowiedzUsuń