wtorek, 20 sierpnia 2013

Podrażnienia po goleniu? Czerwone kropki? Zapomnij o nich!

Cześć Dziewczyny!

Jak obiecałam dzisiaj post o tym jak uporałam się z podrażnieniami po goleniu. Moja skóra jest bardzo wrażliwa i praktycznie po każdym goleniu moje nogi były zsypane czerwonymi, brzydko wyglądającymi kropkami. A wiadomo jest lato, jeszcze do nie dawna panowały okrutne upały, każda z nas chcę pokazać swoje nogi w króciutkich szortach czy kusej kiecce =).




Jednak nogi zsypane czerwonymi kropkami wcale nie są seksi, a wręcz przeciwnie. Uwierzcie mnie stosowałam wielu żeli, pianek i innych cudów nie widów do golenia nóg, niestety nic nie pomagało, moi czerwoni prześladowcy, zawsze wracali, po każdym goleniu. Traciłam siły, podjęłam decyzję czas się przyzwyczaić do tych parszywców. No i tak sobie żyłam z dnia na dzień i starałam się nie zwracać uwagi na te cholerstwa.


No i tu się zaczyna robić gorąco ponieważ jakiś czas temu posmarowałam sobie nogi oliwką i miałam zamiar podreptać sobie z godzinkę na rowerku, jednak wyszło tak jak wyszło, a mianowicie nieplanowane spotkanie z M , na wyszykowanie się pół godzinki. No to ja raz dwa pod prysznic golić nogi i w ogóle. Nie uwierzycie jakie było moje zdziwienie po podrażnieniach nie było ani śladu!


Dlatego też każdej z Was, która boryka się z podrażnieniami, polecam posmarować nogi oliwką, przed goleniem, naprawdę warto spróbować, ja już przetestowałam dwie oliwki na swojej skórze i po obu podrażnień nie zauważyłam.




A jakich oliwek używałam?


Osławionej Oliwki BabyDream.




Oraz Specjalistycznej Oliwki od Palmer's.





Do tego jeszcze kilka ważnych informacji, dzięki którym możecie pozbyć się podrażnień:



  • Najważniejsze to częste zmienianie maszynek do golenia (mniej więcej po 5-6 użyciach
  • Absolutnie nie pożyczajcie maszynek od kogoś i dopilnujcie by Waszej też nikt nie podkradał, jest to okropnie nie higieniczne.

  • Jeśli pianki i żele nie działają, polecam zastąpić je odżywką do włosów, jak dla mnie o niebo lepszy efekt.

  • Dobra i wygodna maszynka to podstawa moja ulubiona to różowa Miss Solei od BIC'a


  • Przed goleniem na pewno przyda się ciepła kąpiel i peeling to również zapobiega wrastaniu włosków!


Mam nadzieję, że mój post okaże się pomocny i będziecie chciały poczytać więcej postów z serii przydatnych porad.
Jeśli tak to będzie mi bardzo miło, tak więc dajcie znać w komentarzach.

A teraz najważniejsze, czyli za chwilę dowiecie się kto zdobywa kosz pełen kosmetyków z rozdania, tak więc nie przedłużam jest to:

Inna N.

Gratuluję i czekam na Twój adres.


Całuję
Ev.


Share:

40 komentarzy:

  1. WOW, super, że o tym napisałaś, bo ja mam identyczne golarki i ostatnio też mam po nich zawsze podrażnioną skórę. Że już nie wspomnę, że obojętnie, jak bardzo staram się nie pozacinać przy goleniu, to za każdym razem mam masę ranek. Lepsze są te różowe golarki z Gillette, bo one tak nie podrażniają skóry... Ale tak czy inaczej też mam po każdym goleniu masę podrażnień. Już przez to rzadziej golę nogi, by mi się skóra zregenerowała (na szczęście mam jasne włoski, więc tak bardzo nie widać ;p).

    Chyba wypróbuję ten sposób z oliwką, może i na mnie podziała. Zwł. że mam bardzo suchą skórę na nogach, to mi ją przy okazji nawilżą... :)

    Pozdrawiam
    Sol

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie te maszynki są świetne, ale wiadomo u każdego mogą sprawdzać się różnie :)

      Usuń
  2. Ja nie mam takiego problemu całe szczęście, ale jakby się pojawił, to już wiem co robić;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tę oliwkę z Babydream używam do włosów - świetnie się sprawdza :)
    Ja używam plastrów z woskiem do depilacji i pojawiają się małe, czerwone kropki, ale znikają po godzince. Jedynie czego używam to kremu z Isany do ciała po depilacji :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też stosuje ją jako bazę do innych olei i bardzo sobie ją chwalę, musze jeszcze wypróbować tą dla mam też podobno jest super

      Usuń
  4. ja rzadko mam podrażnioną skórę, ale w sobotę pobiłam siebie... wesele za 3h to ja myk do łazienki golę nogi maszynką inną niż zwykle- jedną z tych droższych i co? krostki.. super. smarowałam balsamami i troszkę zmalały, ale swędziało okropnie... już wiem, co robić teraz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się czasami zdarza, że powyskakują kropki, zwłaszcza w okresie zimowym, ale teraz już wiem jak się przed tym chronić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że moje sposoby przyniosą takie same rezultaty jak u mnie :)

      Usuń
  6. ja mam podrażnienia po goleniu ale tylko w okolicach bikini, stosowałam kiedyś oliwkę, ale po goleniu a nie przed, a więc na pewno wypróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki! Na pewno spróbuję bo już próbowałam praktycznie wszystkiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się ostatni na udach non stop robią :(

    Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tez mam na udach masakre szczegolnie z tylu az boli. Koniecznie sprobuje oliwke!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mega plus dla Ciebie za ten post, napewno teraz pozbawisz problemu wiele z nas:)

    OdpowiedzUsuń
  11. mam ten sam problem, ale u mnie oliwka najlepiej sprawdza się PO goleniu czy wyrywaniu włosków depilatorem, nogi są gładziutkie, nawilżone, ale bez krostek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak wiadomo w przypadku depilatora nie mam mowy by smarować przed :)

      ja osobiście miałam parę podejść do różnych depilatorów jednak jestem za cienka w uszach na takie wyrywanie :P

      Usuń
  12. Ja się ostatnio przerzuciłam na używanie odżywki do włosów do golenia nóg i jest super ;) Może z oliwką też spróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo przydatny post, też często miewam podrażnioną skórę, zwłaszcza latem kiedy nogi goli się praktycznie codziennie, bądź co drugi dzień... akurat mam tę oliwkę w domu dziękuję, że podsunęłaś mi jeszcze jedno jej zastosowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. babydream u mnie również ma ogromne zastosowania, szykuję się do postu o tym cudzie :)

      Usuń
  14. no to lece ja po oliwke w piatek :) fajny post! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja uwielbiam oliwkę z Joanny <3 Polecam wszystkim, bo oprócz niwelowania podrażnień jest niedroga, mega wydajna i pięknie nawilża:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie słyszałam o nich i nigdzie nie widziałam ale dopiszę do chciej listy skoro tak polecasz :)

      Usuń
  16. ja ostatnio używałam takiego mydełka w płynie, a że opakowanie i kolor miał takie jak płyn do higieny intymnej to się pomyliłam... nie wiedziałam czemu się nie pieni dobrze (a ja pianę uwielbiam) i wylałam chyba z pół tego co było. podrażniło mnie konkretnie. czerwone kropki i to piekące, nie mogłam się dotknąć...
    ja po piankach nie mam podrażnień i po oliwce również :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj kochana to mój brat był jeszcze lepszy i kiedy płynem do higieny intymnej umył włosy. A jego mina gdy mu powiedziałam co to jest, bezcenna :)

      Usuń
    2. To jest nic! Mój chłopak umył raz włosy cif'em ! :D ale był ubaw... :)

      Usuń
  17. Fajnie, że podzieliłaś się z nami tym sposobem, muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  18. babydream ! <3
    też mam peeling tej serii, ale malinowy <3
    a masyznek używam gilette, a tego bica aż spróbuje ! :))
    ja naszczescie nie mam problemów z czerwonymi kropeczkami ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie ta opcja się nie sprawdzi bo używam depilatora, ale też niedawno odkryłam coś na podrażnienia po depilacji

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo przydatny post. Ja mam takie kropeczki ale zazwyczaj blisko kolan, mało widoczne, wiec szczerze mówiąc mi to nawet nie przeszkadza, ale jak się zrobi tego więcej to na pewno wypróbuję :) ja do golenia stosuję zwykłe mydło, ma dobry poślizg i męską maszynkę bo mam pasek z aloesem i nie zacina się :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja akurat na nogach nie mam takiego problemu, ale czerwone kropki zawsze mi wychodzą po goleniu bikini. I mam na to świetny sposób - wtarcie potem w te miejsca pudru dla dzieci. Gdzieś kiedyś o tym czytałam i byłam zdziwiona, że to rzeczywiście działa. Używam Babydream z Rossmanna. Polecam wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  22. rzadko wyskakują mni czerwone kropki za to włoski na nogach wrastają mi dość często

    OdpowiedzUsuń
  23. Po jakim czasie te kropki ci zniknęły chodzi mi od czasu kiedy je posmarowałaś oliwkę i ogoliłaś? Ile czasu trzeba czekać między nałożeniu oliwki a goleniem? Oliwkę trzeba spłukać przed goleniem?

    OdpowiedzUsuń
  24. A moje podrażnienia koi niezastąpiony krem nivea :) Polecam !!

    OdpowiedzUsuń
  25. Czyli że mam dać oliwkę potem odżywkę do włosów i z tą odżywką do włosów depilować sobie nogi ??? :P

    OdpowiedzUsuń
  26. Hmmm mam ten sam problem na udach mam takich parę i pod kolanami ...no a wiadomo lato idzie to i spódniczkę i spodenki wypadało by założyć jakich jeszcze używasz kosmetyków do depilacji... wystarczy przed oliwka a po balsam do ciała nawilżający czy coś jeszcze proponujesz?

    OdpowiedzUsuń
  27. Hmmm mam ten sam problem na udach mam takich parę i pod kolanami ...no a wiadomo lato idzie to i spódniczkę i spodenki wypadało by założyć jakich jeszcze używasz kosmetyków do depilacji... wystarczy przed oliwka a po balsam do ciała nawilżający czy coś jeszcze proponujesz?

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam ogromne problemy z tymi kropeczki najbardziej w okolicach intymnych na udach oraz nogach. Czy pierwsze mam nałożyć ta oliwke dla dziecka przed goleniem i wtedy odżywkę czy nałożyć oliwke i razem z odżywa golić nogi? Proszę o szybką odpowiedź to bardzo ważne!

    OdpowiedzUsuń
  29. 34 yrs old Mechanical Systems Engineer Eleen Monroe, hailing from Terrace Bay enjoys watching movies like Godzilla and Sudoku. Took a trip to Himeji-jo and drives a Mercedes-Benz 540K Special Roadster. dodatkowy odczyt

    OdpowiedzUsuń