środa, 26 września 2012

UWAGA! Konkurs

Cześć Dziewczyny ;*
Z racji tego, że jest już Was ponad 100!
Postanowiłam zorganizować dla Was konkurs. Dziękuję Wam z całego serca za to, że jesteście tu ze mną.
Mam nadzieję, że będziecie nadal odwiedzać, komentować i sprawiać, że czuję sie potrzebna w tym blogowym świecie :)



A więc Mam Dla Was 2 nagrody:
Pierwsza to zestaw dwóch kremów z serii Niszcz pryszcz ( recenzje możecie przeczytać TUTAJ)
Natomiast druga to zestaw 12 próbek:
4x Niszcz Pryszcz
5x Dar piękna
3x kuracja regenerująca



Co trzeba zrobić?
1) Należy być publicznym obserwatorem bloga

2) Odpowiedzieć na pytanie: Jaki jest Twój sposób na spędzanie jesiennych wieczorów?



Regulamin:
1) Konkurs trwa od 26.09-26.102012r.
2) Fundatorem nagród jest firma Kosmetyki DLA
3) Organizatorem jest właścicielka blogu: http://kosmetyczkazwyczajnejdwudziestolatki.blogspot.com
4) Spośród wszystkich zgłoszeń zostanie wyłonionych 2 laureatów na podstawie najbardziej kreatywnej odpowiedzi
5) Zwycięzcy zostaną ogłoszeni do 7 dni roboczych od zakończenia konkursu.
6)  Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.).  
7)  Nagrody zostną wysłane tylko i wyłącznie na  teren Polski.


Schemat odpowiedzi:
Obserwuję jako :
e-mail:
Link do informacji na moim blogu o konkursie:
Odpowiedź na pytanie:

Mam nadzieję, że konkurs i nagrody się Wam podobają.
Życzę powodzenia :*
Ev
Share:

17 komentarzy:

  1. Zgłaszam się i coś mi się wydaje, że będę pierwsza :)
    Obserwuję jako : Chelsea-Lena
    e-mail: chelsea@onet.pl
    Link do informacji na moim blogu o konkursie: w pasku bocznym na http://rainbow-above-me.blogspot.com/
    Odpowiedź na pytanie: Jesienne wieczory lubię spędzać w towarzystwie mojego chłopaka, spacerując po okolicy, a gdy pogoda jest nienajlepsza, to przy gorącej herbatce lubię poczytać jakąś dobrą książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję jako : ThisJuss
    e-mail: justyna.kasprzak0@gmail.com
    Link do informacji na moim blogu o konkursie: prawy pasek boczny
    Odpowiedź na pytanie:
    Mój sposób na jesienne wieczory jest prosty i zdradzę go Tobie :
    przede wszystkim codzienne gorące, aromatyczne herbaty robię.
    Siadam pod kocem, włączam laptopa, a na kolanach mam mruczącego, puszystego kota.
    Czytam książki, artykuły, odwiedzam ulubione blogi,
    zakładam grubaśne, kolorowe skarpetki na nogi.
    W tym wszystkim towarzyszy mi mój Narzeczony,
    dzięki temu każdy taki wieczór jest jak z bajki,
    po prostu wymarzony :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję jako: palinka
    E-mail: palinka_blog@wp.pl
    Odpowiedź na pytanie: Grube skarpety, ciepły koc, owocowa pachnąca herbatka, świetny film, lub wciągająca książka, trochę blogowania i trochę obijania się - to moja recepta na jesienne wieczory w dni pracujące. W weekendy - jesienne szaleństwo. Botki, sukienki, rajstopki, mocniejszy makijaż, drinki i dobre towarzystwo. A każdego wieczoru - dobre samopoczucie i uśmiech na twarzy to zdecydowanie podstawowe warunki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako : Nietuzinkowa
    e-mail: beatka14-19@o2.pl
    Link do informacji na moim blogu o konkursie: http://rozneinspiracje.blogspot.com/2012/10/konkurs-u-ev69.html
    Odpowiedź na pytanie: Tak, jesienne wieczory są szare i ponure. Większość spędza je w domu lecz to nie znaczy że jest nudno :P
    Ja spędzam takie wieczory na wiele sposobów, pozwól że wymienię je od myślników, będzie mi o wiele łatwiej :)
    - jest to czas na "domowe spa" to wieczorkami robię różnego typu maseczki, peelingi i wszystko by polepszyć swoj wygląd :)
    - jest to także czas podczas którego oddaje się mocy fantazji - od czytania ciekawych książek z herbatką w ręku aż do pisania swoich własnych opowiadań (piszę książke :P)
    - czasami lubię sobie usiąść pod kołderką i poczytać blogi kosmetyczne ;)
    - moją pasją jest kultura japońska, więc uczę się tego języka :P
    - uwielbiam do nocy rozmawiać przez skype z moim chlopakiem (zwiazek na odleglosc), wtedy mam rano energię by przeżyć kolejny dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję jako : Ewka501
    e-mail: ewka501@op.pl
    Link do informacji na moim blogu o konkursie: baner http://cosmetics-rainbow.blogspot.com/
    Odpowiedź na pytanie: Mój sposób na spędzanie jesiennych wieczorów to gorąca herbata albo czekolada i dobra książka, lub jakiś dobry film. Czasami spędzam też wieczory aktywnie np. na basenie albo grając w siatkówkę. A w jesienne weekendowe wieczory wychodzę gdzieś ze znajomymi ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję jako :silver
    e-mail: allis@gazeta.pl
    Link do informacji na moim blogu o konkursie: pasek boczny na www.caipiroska1.blogspot.com
    Odpowiedź na pytanie: Jesienne wieczory spędzam zależnie od dnia tygodnia:) Gdy mam sporo czasu, to robię gorącą czekoladę, piekę mufinki i wraz z moim mężczyzną oglądamy jakiś dobry film:) Dwa razy w tygodniu chodzę na aerobik, więc wieczory bardzo aktywne:) Ogólnie, to wieczory spędzam robiąc to, co najbardziej lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję jako : Camille
    e-mail: camillebeauty123@gmail.com
    Link do informacji na moim blogu o konkursie: pasek boczny (camille-beauty.blogspot.com)
    Odpowiedź na pytanie: Jesienne wieczory najbardziej lubię spędzać siedząc w fotelu okryta cieplutkim kocykiem, czytając książkę i popijając ciepłą herbatę lub czekoladę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję jako: Chabrowa Ania
    e-mail: a.jurek89@gmail.com

    Chyba najlepiej opiszę to działaniami matematycznymi:

    jesienne wieczory = jesienna depresja

    jesienna depresja ≠ wieczór spędzony z kumpelą

    spotkanie z kumpelą = 12 czekolad Milka + 7 snikersów + 30 dag krówek + słoik nutelli

    spotkanie z kumpelą = udany jesienny wieczór :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję jako ; zmisia
    zmisia@gazeta
    link - baner - http://zmisia.blogspot.com/

    Jesienne wieczory .. mmm

    Zawijam się zazwyczja w cieplutki kocyk zakładam puchate skarpetki, szlafrok, i oleje na włosy .. Potem relaksuję się herbatą pomarańczową/gorącą czekoladą/kakao i dobrą/ym książką/filmem , zapalam świeczki grejpfrutowe i kadzidełko o zapachu zielonej herbaty (mmm)
    Najprzyjemniejsze wydaję się to wtedy gdy za oknem jest ziąb, pada deszcz a ja jestem po całym dniu zmęczona i zmarznięta

    Następnie biorę gorącą kompiel z olejkami, maskami na ciało i włosy , peelingiem ... Urządzam sobie istne spa domowe..

    Gdy wieczór spędzam z moim Tż zwykle po kąpieli robimy sobie wzajemny masaż olejkiem eterycznym, (on to uwielbiai ja zresztą też ;) a potem zamykamy sie w sypialni ... ;**

    To chyba mój ulubiony sposób spędzania jesinnych wieczórów... Ciepły, spokojny, cichy i silnie rozgrzewający .

    Jesienno - niedzielnym rytuałem przy początku jesieni i ładnej pogodzie , jest zabranie siostrzenicy Tż do lasu - zbieramy liście , kasztany, noski, czasami jakiś grzybek się trafi , robimy zdjęcia , bawimy się w berka, jednym słowem upodobniamy się do 6 letniej Anitki i z nią bawimy się na całego ...
    Potem idziemy do domku chwalimy się "zdobyczy" mamy wspólny album na liście gdzie po wysuszeniu je przyklejamy, robimy kasztaniaki z kasztanów i zapałek a przy tym popijamy kakao i zajadamy się pysznymi cynamonowymi ciasteczkami ;DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "zdobyczami" mój bład - tak to jest jak się pisze w pośpiechu by uchwycisz wszystkie myśli jakie kłębią się mi w głowie ;D

      Usuń
  12. Hej. :) Aż mi się miło zrobiło, bo znajomi mówią do mnie Ev. I tak też piszą w wiadomościach :) haha :D Dodają sobie do ulubionych Ev. :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję jako : nowicjuszka
    e-mail: kraczeer@wp.pl
    Link do informacji na moim blogu o konkursie: http://kosmetyki-nowicjuszki.blogspot.com/
    Odpowiedź na pytanie:
    J- jedzonko (najlepiej coś do chrupania albo coś słodkiego. W końcu trzeba nabrać tłuszczyku, który nas będzie ogrzewał zimą :D)
    E- ekran (telewizora albo komputera, na którym będzie wyświetlany jakiś fajny film)
    S- skarpetki (obowiązkowo! Grube, wełniane, kolorowe! :))
    I- intensywny zapach kakao (mmm, czego chcieć więcej)
    E- ekspresowa maseczka na twarz (całe ciało chowamy w swetry itp, a twarz dalej na wierzchu, więc musimy dobrze wyglądać)
    N- nasza ukochana osoba (no bo kto nas lepiej ogrzeje niż 36,6st siedzące obok nas...)

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję jako: ROKSI
    e-mail: roksana.93@wp.pl

    Odpowiedź na pytanie: Jesienne wieczorki spędzam pod kocykiem z pieskiem na kolanach, przed laptopem oglądając i komentując blogi:)
    Może mało twórcze, ale prawdziwe:P Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję jako: antonina.pika
    e-mail: antonina.pika.gmail.com

    Odpowiedź: Mieszkam razem z przyjaciółką i wieczory spędzamy na plotkach i pogawędkach. A na kolanach oczywiście rozgaszcza się moja kicia, która swoim mruczeniem zawsze poprawia mi humor

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję jako: MonikaB
    e-mail: monek188@wp.pl
    Odpowiedź: W jesienne wieczory najchętniej zaszywam się w domu ubrana w ciepły sweterek i kapcie, siedzę przy komputerze, przeglądam blogi i popijam herbatkę :)

    OdpowiedzUsuń