wtorek, 8 stycznia 2013

MegaKrzem

Cześć Kochane!

Ostatnio nie miałam dostępu do internetu i znowu Was zaniedbałam.
Niestety siła wyższa.
Dzisiaj będzie kilka słów na temat pewnego suplementu w którym pokładałam wielkie nadzieję.
Czy słusznie, o tym dowiedziecie w dalszej części notki.
Tak więc zapraszam do czytania!








Niestety moje włosy leca garściami i bardzo, ale to bardzo chciałabym jej jednak zatrzymać na głowie. Myślałam, że ten preparat mi w tym pomoże, jednak zawiodłam się. Preparat jest przeznaczony dla osób, które mają problemy włosowe i paznokciowe. Mam i te i te. I jak dla mnie tabletki poprawiają jedynie kondycję pazurków. Nie, żebym narzekała, bo z efektu na paznokciach jest bardzo zadowolona.
Tylko te włosy ;/.

Co mi w nich nie podpasowało?

Okropny ziołowy smak tabletek i ich wielkość, niestety, ale bardzo się męczyłam z ich przełknięciem.

 Cena: około 10 zł


Używałyście?
Jakie efekty Wam dała kuracja MegaKrzemem?


Buziaki  ;*

Ev.



Share:

7 komentarzy:

  1. Mam te tabletki, leżą sobie w szafce, nie sądzę żebym zaczeła ich stosować, mnie to nie przekonuję, mimo iż dają efekt na paznokciach, sadze, że to będzie krótkotrwały efekt..

    OdpowiedzUsuń
  2. nie używałam, ja wolę wydać troszkę więcej pieniążków i kupić sobie SILICA, polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wlasnie koncze opakowanie, i nie jestem zbytnio zadowolona z efektow.. paznokcie jakie mialam takie mam, a troszke mniej wlosow mi wypada

    OdpowiedzUsuń
  4. ja w sumie z kazda tabletka mam problem z polknieciem to tutaj dopiero bym sie nameczyla .. szkoda bo ja wlasnie wlosy bym chciala troche podkurowac i liczylam ze takie tabletki lepiej podzialaja niz odzywki na wlosy ...
    swietna recenzja krotko i na temat:))) buzka pappaa

    OdpowiedzUsuń
  5. Słabe są te tabletki, moje paznokcie tylko zaczęły trochę szybciej rosnąć, ale dalej się łamią. No a włosy przestały mi całkowicie wypadać, ale po innym specyfiku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja ostatnio stosuję Bratka Plus na poprawę stanu cery :) lubię wspomagać mój ogranizm od środka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To faktycznie szkoda, że na włosy nie działa. Dlatego w zasadzie nie ufam takim specyfikom...

    OdpowiedzUsuń