czwartek, 21 marca 2013

BingoSpa Peeling błotny do twarzy z kwasami owocowymi

Cześć Dziewczyny!

Dzisiaj pierwszy dzień wiosny, chociaz za oknem nadal zimowa aura nie poddawajmy się!
W końcu musi być ciepło!
Musi!

Oto czego recenzję mam dla Was na dzisiaj



BingoSpa  
Peeling błotny do twarzy z kwasami owocowymi 




Opakowanie:
Zwykły plastikowy słoiczek, bardzo poręczny bez problemu możemy wykorzystać peeling do samego końca. Tylko, tylko jak już wszystkie zapewne wiecie te koszmarne papierowe etykiety widać na zdjęciach, że moja już się nieźle pozadzierała.




Zapach:
Pod tym względem niektórym z Was mógłby nie pod pasować  bo jest taki... błotnisty. Mnie jednak mimo wszystko to nie zniechęciło. Lepszy zapach błotka niż jakieś chemiczne zapachy.





Działanie:
Nie jest jakimś super mocnym zdzierakiem, ale jak dla mnie jest okey, akurat takiego zdzierania mi potrzeba. Zostawia nasza buźkę odświeżoną  i gładką. A do tego świetnie oczyszcza.






Także krótko i na temat szczerze go Wam polecam, jak dla mnie hit. Za 12 złotych to naprawdę dobry produkt.

Produkt dostępny tutaj.




Buziaki
Ev.

Share:

9 komentarzy:

  1. Fajnie wygląda warto spróbować za taką cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. faktycznie, cena przystępna;)

    OdpowiedzUsuń
  3. chcialabym go sobie kupic - zachecilas mnie - pozdrawiam ppapapa

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam go i mnie bardzo pozytywnie zaskoczył:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również mam ten peeling :)
    tzn. miałam. bo już się skończył. Ale kupię kolejny - był super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kusi mnie ten peeling. duzo dobrego o nim slyszalam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie ma trochę za mało tych drobinek

    OdpowiedzUsuń