niedziela, 16 lipca 2017

O dwóch zupełnie różnych kobietach i ich potrzebach



Każda z nas jest inna, każda z nas lubi co innego, denerwuję się z zupełnie innych powodów i czuję się lepiej w innych ubraniach, owiana innymi zapachami i to jest PIĘKNE!

Dlaczego?

A to dlatego, że każda z nas jest wyjątkowa i niepowtarzalna. Jednak bez względu na to jak bardzo się różnimy każda z Nas powinna zdawać sobie sprawę jak ważna jest higiena intymna i o tym dzisiejszy post będzie.



Kilka zasad prawidłowego dbania o higienę intymną:


1.       Działaj delikatnie! Wybieraj preparaty, które skutecznie lecz delikatnie będą dbały o Twoją higienę.

2.       Wybieraj odpowiednią bieliznę z naturalnych tkanin.

3.       Podczas miesiączki podpaskę lub tampon zmieniaj jak najczęściej się da

4.       Ogranicz słodycze, ponieważ przyczyniają się one do zachwiania flory bakteryjnej

5.       Probiotyki, wspomogą odnowę flory bakteryjnej możesz używać tych aptecznych bądź sięgnąć po kiszoną kapustę i ogórki






A teraz przedstawię Wam dwa produkty do mycia okolic intymnych, jeden dedykowany dla kobiet młodych, a drugi dla kobiet dojrzałych. Jednak nie będę rozgraniczać recenzji tych dwóch produktów, ponieważ zarówno ja jak i moja mama mamy identyczne odczucia.








Po pierwsze i najważniejsze żele świetnie odświeżają, myją delikatnie ale skutecznie. Od tego typu produktów oczekuję w sumie tylko tego jednak w tym przypadku mamy pewne BONUSIKI.

O czym mowa?
O wspaniałych słodkich zapachach, które są bardzo intensywne, ale nie nachalne. Kojarzą mi się z zapachami tych gęstych syropów do rozcieńczania z wodą. Mój wariant to MALINA I JABŁKO jest on wersją o wiele słodszą, natomiast ten dla kobiet dojrzałych to GRANAT I POMARAŃCZA






I tu zachodzi niezła przewrotność, ponieważ mi zapachowo bardziej odpowiada granat i pomarańcza, natomiast mamie przypadł do gustu zapach maliny i jabłka. Jest jeszcze trzecia wersja zapachowa ŻURAWINA I OWOCE RÓŻY. Jednak nie miałam okazji jej powąchać.





Żele są bardzo rzadkie i dosłownie przelewają się przez palce, jednak mimo konsystencji świetnie się pienią.  Co do opakowani to wiecie dobrze, że oczywiście przemawia do mnie pompka sic! Co zrobić ludzie leniwi już tak mają.
Ponadto podoba mi się elegancki design butelki przez co nie trzeba chować jej w zakamarkach łazienki.

 Cena: ok. 30zł / 250 ml jednak TUTAJ bardzo często można spotkać fajne promocję.

Podsumowując produkt fajny jego rzadka konsystencja zostaje wybaczona za rzecz cudownego zapachu, a Wy dziewczyny pamiętajcie higiena intymna jest bardzo ważna i nie należy się wstydzić o niej mówić.

Buziaki
Evciri




Share:

3 komentarze:

  1. zachęciłaś mnie tymi zapachami !:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam je i bardzo fajnie się u mnie sprawdzają ;)

    Dziękuje za odwiedziny i pozostawienia komentarza, zawszę odwdzięczam się tym samym.

    OdpowiedzUsuń