środa, 12 grudnia 2012

Quiz Snorbet Lips Protector

Witam!

Dzisiaj taka krótka rzeczowa notka, bez zbędnego owijania w bawełnę  o pewnej pomadce do ust...

Quiz
Snorbet Lips Protector



Skład:
brak informacji na opakowaniu

Opakowanie:
Całkiem fajny pomysł, pierwszy raz spotkałam się z tego typu opakowaniem pomadki. Ale... opakowanie jest zrobione w badziewny sposób, wystarczy trochę mocniej je złapać i dosłownie rozwala nam się w rękach (a strongwomen nie jestem...)

Zapach:
Bardzo ładny taki owocowy, szkoda tylko, że tak szybko się ulatnia...


Działanie:
Pomadka całkiem fajnie nawilża usta, ale tylko przez pierwsze 5 minut, bo po tym czasie dosłownie znika z ust ( dla dociekliwych nie mam w zwyczaju podjadać pomadek :P ).
Dlatego też wydajność jest fatalna. Owszem ładnie pachnie i nadaję ustom taki delikatny wygląd, jednak w tym wypadku zapach i wygląd to niestety nie wszystko...

Ależ nie miła recenzja co?
Cóż mi osobiście jest smutno, bo chciałabym, żeby wszystkie testowane przeze mnie kosmetyki mi podpasywały, ale jak mówi moja babcia: " Nie znalazł się taki, co by wszystkim na raz dogodził".



Pozdrawiam
Ev.
Share:

10 komentarzy:

  1. nie miałam tej pomadki, ale jakoś jej opakowanie nie zachęca do kupna

    OdpowiedzUsuń
  2. Na początku pomyślałam, że chciałaś opowiedzieć o zapalniczce ^.^''

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za takimi pomadkami bo faktycznie szybko schodzą z ust

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam kiedyś podobną pomadkę w dzieciństwie "na mróz" :D

    OdpowiedzUsuń
  5. raczej nie zacheca ona do kupna - no coz i takie recenzje musza byc - ale opakowanie tak patrzac tylko na zdjecie to naprawde pomyslowe i oryginalne - szkoda tylko ze jego wykonanie jest takie kiepskie... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie ona jest całkowicie fatalna

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety te pomadki zazwyczaj są kiepsko wykonane :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Pamiętam je.. Dzieciństwo się przypomina, ale zgadzam się są fatalnie wykonane, no i jakość nie zadowala..

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam tą pomadkę i jest super wszystko co jest wg ciebie źle przeczy temu co ja myślę. Ta pomadka jest bardzo dobra mam ją długi czas i zapach jeszcze został. Nie schodzi szybko z ust. Dla mnie jest super. Szkoda, że dla was nie. Dla mnie jest to najlepsza pomadka na świecie. Ciekawe czy ją jeszcze gdzieś dostanę...

    OdpowiedzUsuń