czwartek, 10 października 2013

Mała chwalipięta

Cześć kochane!

Dzisiaj taki szybki pościk informacyjny, a mianowicie chciałabym Wam pokazać mój pierwszy artykuł na stronie creativemagazine.pl.
Wiem, ze nie jest to nic wielkiego, ale taki mały początek.
Jestem z siebie tak troszkę dumna, ze redakcji się spodobał.

Oto link: klik klik klik

Do tego też mam zamiar wstawiać trochę notek o YC, tak by oderwać się troszkę od tych recenzji i makijaży.



I jak podoba Wam się artykuł?

Buziaki :*



Share:

8 komentarzy:

  1. Gratuluję i zazdraszam wosków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje ! Ja teraz czekam na przesyłkę z woskami YC

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje -:)))))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję ! :) Ja czekam na moje woski YC drugi tydzień niestety poczta polska zawiodła i przesyłka zaginęła ale dziś wysłano drugą paczkę więc mam nadzieję, że w końcu będę mogła się nimi nacieszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Gratuluję :) Artykuł ciekawy :) Uwielbiam woski YC!

    OdpowiedzUsuń