poniedziałek, 21 października 2013

Wyniki konkursu

Hej Kochane!

Dzisiaj tak na szybciutko chcę poinformować osóbkę której udało się wygrać w konkursie. Nie będę przedłużać, a więc drogie Panie nagrodę zgarnia:

bognyprogram 

A oto jej cudowna odpowiedź:
"Pijąc poranną kawę przeglądam swój kalendarz, by na pewno o niczym nie zapomnieć. 'Ach, piątek! Piąteczek! Schowam się cichutko pod biurkiem w pracy i przeczekam tam aż do popołudnia' myślałam siorbiąc z zadowolenia.
Śniadaniowy relaks przerwało frustrujące odkrycie - to nie będzie zwykły piątek...
8.00 przywieźć szefowej zamówienie z hurtowni
9.30 prezentacja i szkolenie
UWAGA! Dziś odrabiasz zaległe 2 godziny!
Randka z Krzysiem o 20.
No świetnie! Zerwałam się na równe nogi, by przypudrować to i owo, machnąć kreskę eyelinerem i wymalować usta czerwoną szminką (pan w hurtowni znowu da mi rabacik!). 
Oblana zimnym potem taszczyłam torby z zamówionymi gratami, a żeby mnie ochłodzić Matka natura postanowiła zrosić mnie cudnym jesiennym deszczykiem. Świetnie, po lakierze do włosów nie było już śladu.
Szkolenie doszczętnie mnie odmóżdżyło, a przecież jeszcze 10 godzin w pracy! Podjadałam czipsy bananowe, bo nawet nie miałam czasu wyskoczyć na obiad.
Ufff, w końcu wybiła 19 i mogłam zwiać do... zaraz... Krzysiek! Za godzinę muszę być na drugim końcu miasta w kinie! 
Chcecie wiedzieć, jak minęła randka? Otóż mój ukochany zobaczywszy smugi eyelinera i resztki szminki wyglądającej jak nieudany permamenty pogłaskał mnie z politowaniem i powiedział, że chętnie posiedzi ze mną przed telewizorem."

Gratuluję i już skrobię do Ciebie maila.

Wszystkim osóbkom dziękuję za udział w konkursie i obiecuję, że jak tylko wykombinuję cos z internetem to wracam do Was kochane wracam!

Buziaki!
Share:

4 komentarze: