wtorek, 19 czerwca 2012

Essence- Paletka Sun Club

Witam Was kochane w ten upalny i gorący dzień ;*

Ja jako wzorowa studentka ( :D ) postanowiłam 2 dni przez sesją nie uczyć się tylko się polenić.
Hmm jakoś brakuje mi motywacji do nauki...
Ale dziś nie będę Wam tu marudzić.

Dzisiaj chcę zaprezentować Wam moje spostrzeżenia na temat paletki Sun Club z Essence.
A więc tak paletka składa się z 8 cieni. Kolory to brązy, beże i złoto ( moje ulubione).
Jest to malutkie przezroczyste pudełeczko. Z wyglądu całkiem przyjemne. Sześć odcieni jest brokatowych, natomiast, dwa są z lekkimi drobinkami. Paletka zaskoczyła mnie pozytywne, gdyż cienie są fajnie napigmentowane i się nie osypują. Z bazą spokojnie wytrzymują cały dzień na oku. Idealne do dziennego makijażu jak i wieczorowego.Do zestawu jest tez dołączony pędzelek i pacynka. Jednak ja używam swoich ulubieńców, być może kiedyś się Wam nimi pochwale :)

Wad jak na razie nie znalazła, a używam jej od jakiegoś miesiąca praktycznie codziennie!

Nazwa paletki: 02 long beach
Cena: 13zł
Pojemność: 7,5g




Uwielbiam firmę essence, jak na razie nie kupiłam jeszcze takiego kosmetyku z tej firmy, z którego nie byłabym zadowolona. Czasami sporo czasu minęło zanim się z jakimś przegryzłam, jednak zawsze wystawiałam im pozytywną metkę. Miejmy nadzieję, że tak zostanie!


Paletkę możesz zakupić TUTAJ
Share:

6 komentarzy:

  1. bransoletkę wygrałam, pochodzi od JouJou (tu facebook https://www.facebook.com/BransoletkiJouJou)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za cieniami brokatowymi, wolę takie z drobinkami. Ale chętnie bym zobaczyła makijaż wykonany nimi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po sesji kochana na pewno spróbuje coś namazać :)
      Tylko uprzedzam talentu za bardzo nie posiadam...

      Usuń
  3. Dodane do blogów trends :-) Dziękuję za odwiedziny :)
    Co do paletek essence to mam jedną i jest jak dla mnie totalnie do d... niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna paletka ;) idealna do dziennych makijaży :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja tez lubie essence;)
    zapraszam seredcznie do mnie na KonkurS do wygrania super mgielka;) oraz do obserwowania;)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń