wtorek, 5 czerwca 2012

Pierwsze koty za płoty



Witam Was wszystkie, jest to mój pierwszy blog więc liczę na Waszą wyrozumiałość oraz pomoc. Jestem typową 20- latką która ma bzika na punkcie kosmetyków. Dlatego więc wpadłam na pomysł założenia tego bloga. Sama wiem po sobie, że blogi z recenzjami są naprawdę bardzo przydatne. Przed kupieniem jakiegoś kosmetyku zawsze staram się znaleźć jakieś recenzję na jego temat. Także być może i mi uda się pomóc którejś z Was w wyborze kosmetyków. Tak więc zapraszam do subskrypcji i częstego zaglądania. Będzie mi tez miło jeśli w komentarzach  będziecie pisać o jakich kosmetykach chcecie najczęściej czytać. Pielęgnacja, czy makijaż? Postaram się jak najbardziej pod stosować Waszym propozycjom. Życzę miłego dnia ;*
P.s może jutro w końcu wyjdzie słońce :)

Share:

0 komentarze:

Prześlij komentarz