poniedziałek, 20 maja 2013

A co powiecie na akcentowanie dolnej powieki?

Hej Kochane!

Pogoda jest dzisiaj fatalna, miałam w planach porobić trochę zdjęć, ale przy takim świetle niestety nic z tego. Tak więc dzisiaj mamy makijaż, który zrobiłam jakiś czas temu.

Jest to idealne rozwiązanie dla kobiet, które najlepiej czują się się w brązach, ale chcą przełamać rutynę.
Według mnie to idealne rozwiązanie, górna powieka jest stonowana, natomiast dolna jest fajne zaakcentowana.






Lubicie takie makijaże?




I jak się podoba Wam moje wykonanie?

Pozdrawiam
Ev.
Share:

11 komentarzy:

  1. Powiem, że uwielbiam ;) I lubię tam właśnie niebieskości :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczególnie dla nas niebieskookich się nadaję, ładnie podbija kolor oczu :)

      Usuń
  2. Fajny efekt, jestem na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny :) akurat dla mnie. Nie lubię mocnej powieki, ale dół jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubimy i to bardzo! U mnie dzisiaj na blogu to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. lubie to!!!!
    Ja wlasnie najlepiej czuje sie w brazach dlatego jutrzejszy makijaz bedzie Taki jak proponujesz z akcentem na dolna powieke:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja lubię i bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń