poniedziałek, 27 maja 2013

Trochę zmian?

Cześć Dziewczyny!

Dzisiaj krótki post pod którym to wy będziecie oceniać, krytykować i wygłaszać swoje zdanie.
Zmieniłam trochę wygląd bloga i jestem ciekawa czy Wam się spodoba.

Według mnie jest teraz bardziej przejrzysty, jednak jeśli macie jakiś pomysł co jeszcze można zmienić byłabym bardzo wdzięczna.

Bardzo długo zastanawiałam się nad różnymi szablonami jednak biały jest chyba najlepszy taki czysty i nic nie odwraca uwagi od tekstu



I jeszcze zdjęcie pewnego urządzenia, którego recenzji spodziewajcie się na dniach.



Zdjęcie bez żadnej obróbki wybaczcie jakość i światło, ale robione było na szybko.
I jak zaciekawione?

Buziaki 
Ev.
Share:

9 komentarzy:

  1. Jak dla mnie rewelacja! Możesz powiedzieć jak zrobiłaś zakładki ?

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie
    pewnie będzie post o odchudzaniu, lub jak robię zdjęcia:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie zgadłaś zupełnie inna dziedzina ;)

      Usuń
  3. Chodzi mi o te na górze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny wygląd bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zmiany na wielki plus - ja tez kiedys mialam kolorowe tlo i niby fajne ale jakos tak odwracalo uwage - teraz uwazam ze biale tlo jest najlepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie szablony, blog jest bardzo przejrzysty :)

    OdpowiedzUsuń