wtorek, 14 maja 2013

Słodkości od Bath&Body Works

Hej Kochane!

Dzisiaj znowu wyszło słonko, pozałatwiałam wszystkie sprawy i nawet zdążyłam skoczyć do SH, co prawda upolowałam tylko 2 rzeczy, ale i tak jestem zadowolona z zakupu. Niedługo może pokaże Wam zdjęcia. Pewnie wszystkie już wiecie, że niedługo znowu wielka Rossmanowska wyprzedaż -40% na kolorówkę i pielęgnację twarzy. Ja mam ochotę na żelowy eyeliner od MNY i jakąś pomadkę, ale nie wiem jeszcze dokładnie jaką. A jak tam Wasze listy? Jak widać moja jest dopiero w trakcie tworzenia, więc może mnie zainspirujecie i podpowiecie na co wy macie ochotę?

Dzisiaj taki luźny post o przesyłce od BBW wiem, że większość z Was już dawno widziała dużo taki wpisów, bądź sama dostała taką paczkę. Ja niestety jestem trochę w tyle, po pierwsze przez lenistwo, a po drugie przez to że paczki odbieram raz na dwa tygodnie, bo przychodzą do mojego chłopaka. 

Więc wybaczcie opóźnienie. Dostałam 3 mini balsamy z nowej kolekcji The Sweetheart.




Teraz co nieco o zapachach.


Berry Flirt: dzięki mieszance zmysłowych malin i piżma oczarujesz każdego. Trzepocz rzęsami, 
wysyłaj całusy – nikt Ci się nie oprze!

Honey Sweetheart: słodkie fiołki oprószone różowym cukrem tworzą powabny duet. Ten zapach 
wprawi Cię w zaraźliwie dobry (słodki ) nastrój!

Daisy Dreamgirl: orzeźwiający zapach margaretek i mandarynek sprawią, że poczujesz się jak 
gwiazda. Kwiatowo-owocowe nuty przykują uwagę wszystkich mężczyzn z sąsiedztwa i zaprowadzą 
Cię wprost na czerwony dywan!


Który mi najbardziej przypadł do gustu?

Zdecydowanie Berry Flirt i jak tylko wybiorę się do BBW to na pewno zgarnę mgiełkę o tym zapachu.
Balsamy bardzo długo pozostawiają zapach na skórze. Jak wykończę swoje, nadal spore zapachy to być może się na nie skuszę. A ten lizak jest cudowny szkoda mi było go zaczynać, miał trochę poczekać na swoją wielka chwilę. Jednak moi bracia mieli inne zdanie na ten temat, więc po lizaku zostały mi tylko wspomnienia i jego zdjęcie. Okropnie nad tym ubolewam.

I po raz kolejny chylę głowę przed Bath&Body Works za piękne przygotowanie wysyłki, słodki dodatek i wysłanie próbek w bardzo wygodnych opakowaniach, które na pewno zachowam na wyjazdy.




A Wy jaki zapach byście dla siebie wybrały?

Buziaki
Ev.
Share:

11 komentarzy:

  1. mi też najbardziej przypadł do gustu Berry Flirt

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że u mnie nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  3. ja dostałam bez tego fioletowego ;) bardzo ładnie pachną :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie właśnie fioletowy najmniej przypadł mi do gustu tak więc nie masz czego żałować :)

      Usuń
  4. ooo ciekawa jestem jak pachną :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. berry flirt jest zdecydowanie najlepszy! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ich produkty są na mojej dream liście, i chyba w końcu coś kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. moze ten Honey Sweetheart: słodkie fiołki:))))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem ciekawa tych zapachów ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja nie dostałąm tej słodkiej przesyłki i Wam bardzo zazdroszczę :P Najbardziej chyba tego dużego kolorowego lizaka :)) Tak z ciekawości powiedz mi, gdzie mogę się do nich zgłosić? Może i mnie się uda :)

    OdpowiedzUsuń