niedziela, 26 maja 2013

Ziaja Oliwkowa maska do włosów regenerująca

Hej Słoneczka ;*

Dzisiaj takie ciepłe powitanie, bo za oknem plucha, oczywiście jak ja miałam w planach przestać być bladziochem i miałam na to czas, to oczywiście musi cały weekend padać, świetnie...

Tak więc dzisiaj bladzioch zaprasza na recenzję:

Oliwkowej Maski Regenerującej
Ziaja





Kilka słów od producenta:


Skład:




Opakowanie:
Bardzo lubię maski w takich słoiczkach, wygodniej się je nakłada (przede wszystkim szybciej xD ).
A do tego zwiększa to wydajność, bo dokładnie możemy ją z takiego słoiczka wygrzebać.



Zapach:
Jak dla mnie całkiem przyjemny,słodkawy ale , niezbyt nachalny, choć przed długi czas utrzymuję się na włosach. 

Konsystencja:
Cóż jak dla mnie idealna. Nie spływa z włosów, ale też szybko się ją rozprowadza. Przypomina mi trochę za rzadki budyń.






Działanie:
Skromnie mówiąc całkiem się polubiłyśmy. Ładnie nawilża włosy i delikatnie je wygładza. Po zmyciu włosy są miękkie, chodź wydaję mi się, że jest to efekt krótkotrwały ponieważ po 2-3 godzinach już nie sa takie milusie w dotyku. Niestety idealna nie jest, trochę obciąża włosy, jednak przy moich gęstych i puszących się włosach da się z tym żyć.Jednak zdecydowanie odradzam ją osobom o cienkich włosach.



Plusy:
+wydajność
+nawilżenie
+wygodne opakowanie
+wygładzenie
+cena 6 zł

Minusy
-obciąża włosy

Całkiem fajna maska, w dobrej cenie, jednak przy moich przesuszonych włosach jest nie wytaczająca, wspomagam się nią, gdy nie używam maski z Pilomaxu, tak by trochę ujarzmić ten busz. Dla osób, które nie mają za dużych problemów włosowych jest w sam raz.

Miałyście?
Używałyście?
Lubicie Ziaję? 
Bo ja bardzo, przeważnie ich kosmetyki umieją sprostać moim wymaganiom i są tanie.

Buziaki
Ev.
Share:

11 komentarzy:

  1. oj dla moich cienkich włosów odpada, obciąża włosy to nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. a uzywalas maski kakaowej z ziaji? ja ostatnio skonczylam sloiczek i sama nie wiem czy się polubilysmy czy jest mi obojętna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie niestety kakaowej nie miałam, powiem Ci że ja też długo sama nie byłam pewna czy są to efekty maski czy np. samego szamponu :)

      Usuń
  3. czytałam o niej jedną opinię i była bardzo chwalona, sama nie miałam, bo chwilowo mam maskę, ale poluję na drożdżową albo Kallosa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. różne włosy lubią różne rzeczy, także u innych mogła się sprawdzić ;)

      ja też chciałabym wypróbować kallosa, ale póki co za dużo masek mam już w domu :)

      Usuń
  4. Ja mam i powoli przymierzam się do napisania recenzji. ^_^ Lubie ją, chociaż raczej więcej jej nie kupie bo znam lepsze odżywki niż ta maska. :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam z Ziai krem do rąk i bardzo go lubię, ale o masce nie słyszałam kiedyś pewnie wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak obciąża to nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ta całą serie ale tej maski jeszcze nie używałam i coś czuję że jeśli obciąża to nie nada się dla moich włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tej maski nie miałam, ale ogólnie polubiłam nakładanie masek na włosy :)

    OdpowiedzUsuń