piątek, 27 lipca 2012

Moje pierwsze ombre, a do tego Myszka prezentuje...

Witam Was, stwierdziłam, że jeden kolorek na paznokciach jest za nudny i starałam się napaćkać coś na tych moich szponach. I wyszło niebiańskie ombre.
Pewnie dziwicie się czemu na zdjęciu są tylko 3 palce co?
Odpowiedz jest bardzo prosta, tylko 3 mi dobrze wyszły ;D
Ale i tak uważam, że to sukces dla takiego laika jak ja :)
Do ombre użyłam:
Bell Glam Wear nr. 505
Vipera High Life nr.803
Vipera Jump nr. 162


I jak się Wam podoba?
Ujdzie jak na pierwszy raz?




Dzisiaj wybrałam się do SH i dorwałam tą o to torebkę o pięknym kolorze fuksji.
Pierwsze zdjęcie przedstawia jej prawdziwy kolorek.
Zapłaciłam za nią całe 8 zł, a wygląda wspaniale.
No i tego nie ukrywajmy, że moja Myszka ma zapędy na modelkę :)

Dzisiaj u mnie znowu zaświeciło słoneczko, także staram się zbrązowić moje ciałko.
Całusy ;*
Share:

17 komentarzy:

  1. swietne pazurki - slicznie wyszlo:)) a torebeczka -cudo!!! az bym sama taka chciala miec:)))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie Ci te pazurki wyszły :)

    A torebka super, i za 8 zł to na prawdę udany łup z SH :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem niezłe paznokcie =]

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się Twoje ombre bardzo podoba ! :)) super przejścia kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też muszę pokombinować nad Ombre:) Fajnie Ci wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow jeśli to Twoje pierwsze ombre to jestem pod wrażeniem, moje pierwsze jak i kolejne nie nadawały się do pokazania światłu dziennemu

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna ta torebka. U mnie torebki za 8 zł to rzadko spotykana rzecz.

    oczywiście obserwuje
    kosmetykoholizm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak na początkującą to świetnie Ci wyszło! Ja wreszcie dzisiaj zrobiłam ombre, które mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna torebka ;) Ślicznie wyszło Ci te ombre ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak na pierwszy raz to ombre super!

    OdpowiedzUsuń
  11. Buty, dowolna para do wygrania! Zapraszam na konkurs:
    http://karo-just-me.blogspot.com/2012/07/wygraj-dowolna-pare-butow-renee.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna z tej myszki modelka ;) Łup z sh też całkiem fajny. Jednak najbardziej podoba mi się Twoje ombre - pierwszy raz, naprawdę? :O Bardzo łądnie Ci wyszło :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Joanna z THE VIOLIN STYLE

    PS. Jeśli jesteś zainteresowana to zapraszam na konkurs na moim blogu - do wygrania jest 50$ :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kobieto, przy mnie jesteś mistrzynią w sztuce cudowania z paznokciami :) Nie no, a tak serio..moim zdaniem wyszło idealnie, sama bym chciała tak umieć. No i masz bardzo ładne paznokcie ;)
    Już dodałam Cię do obserwowanych, więc będę zerkać :)
    Jakbyś chciała, to zapraszam do siebie : www.kupujzjusia.blogspot.com, może znajdziesz coś co Cię zainteresuje, buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześlicznie wyszły Ci te paznokcie:) Mam nadzieję, że i także wyjdzie podobnie takie ombre;)

    A łup za 8 zł świetny! Bardzo ładny kolor ma ta torebka:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie wyszły i świetne dopasowanie kolorów. Nie chciałabyś widzieć jak wyglądał mój pokój po próbie malowania ombre :D

    OdpowiedzUsuń