wtorek, 23 października 2012

Paczki, paczuszki

A dzisiaj mamy zapowiadany post.

Trochę się już tego nazbierała, więc najwyższy czas pokazać Wam co w najbliższym czasie będę testować.

A więc do dzieła!

Na pierwszy rzut idzie wygrana w konkursie Era Minerals. Jak otworzyłam paczkę to cieszyłam się jak dziecko!



Dostałam:
-pędzelek
- 3 cienie do powiek
-bronzer
-róż


Kolejna paczka była od Joanny w ramach współpracy otrzymałam pięknie pachnący balsam truskawkowy.



Teraz kolejna wygrana jest to nowy tusz z Loreala.



A na koniec trochę próbek od Petracell




I jak co chcecie zobaczyć jako pierwsze?
Pozdrawiam
Ev.
Share:

11 komentarzy:

  1. Balsam truskawkowy :)
    Czekam na jego recenzję z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję, ciekawa jestem tej pierwszej firmy nie znam

    OdpowiedzUsuń
  4. balsam truskawkowy brzmi zachęcająco ;)))

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystko wygląda super, chociaż mnie kolorowe kosmetyki już tak średnio cieszą :P przyjemnego testowania :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję współpracy. Miłych testów. Też współpracuje z Joanną.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nagroda jest super, ale i reszta kosmetyków wydaje się bardzo kusząca :))

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawa jestem jak będzie pachniał ten balsam - czy zachwyci Cie jego truskawkowy zapach czy może odrzuci chemiczny "odór".

    OdpowiedzUsuń