poniedziałek, 29 października 2012

Współpraca z Wizaż24

A dzisiaj jest to co tygryski lubią najbardziej, czyli zawartość pewnej paczuszki.
Jakiś czas temu nawiązałam współpracę z drogerią Wizaż 24.



Paczuszka przyszła bardzo szybko jednak ja otrzymałam ją dopiero w ten weekend, gdyż wszystkie moje paczki przychodzą do mojego chłopaka, a on mi je później dostarcza.

Tak więc nie przedłużająć oto co znalazło się w paczce:



  • Balsam do ciała nawilżający Summer Slim z Soraya
  • Astor tusz Lycra Brązowy
  • Bardzo ładny fioletowy długopis


Jak widzicie są to same wspaniałości.
Co Was najbardziej interesuję?
A może miałyście któryś z tych kosmetyków i chcecie się podzielić ze mną swoją opinią?


Bardzo dziękuję drogerii za możliwość testowania produktów, oraz za przyjemną korespondencję. 


Pozdrawiam
Ev.
Share:

8 komentarzy: