środa, 24 października 2012

Makijaż łosoś z odrobiną brązu

Cześć kochane ;*

Dzisiaj kolejny makijaż, staram się korzystać jeszcze z
 dość dobrego światła i wstawiam kolejny makijaż.
To propozycja kolejnego dzienniaczka
z podkreślonym na brązowo załamaniem.
Pierwszy raz robiłam taki makijaż.
Jak wyszedł według Was?





Niestety aparat nie złapał dobrze kolorów i na jednym oku słabo widać brąz, jednak mimo wszystko zapewniam Was, że są pomalowane w ten sam sposób.

Podoba się?

P.S Mam już pewną koncepcję makijażu na Halloween.
Chcecie go zobaczyć? 
Share:

13 komentarzy:

  1. coraz lepiej :)
    masz genialne wlosy!

    OdpowiedzUsuń
  2. pewnie wstaw taki makijaz - z checia obejrze:))))
    a dzisiejszy tez mi sie podoba - wow ale masz cudny kolor wlosow :))))))))))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w najbliższym czasie postaram się coś zmalować :)

      Usuń
  3. rzeczywiście taki dzienniaczek ;) prawie nie widoczny, a o to przecież chodzi ;) pooozdrawiam! =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. otóż to jakoś ostatnio nie mam pomysłów na mocne makijaże

      Usuń
  4. bardzo ładny kolor, lubię takie najbardziej ! :) A jakie Ty masz marchewkowe włosy ! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo długo szukałam farby, która mi da taki efekt i w końcu znalazłam :)

      Usuń
  5. Pewnie,że chcę zobaczyć :)
    Nabierasz wprawy w makijażach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S zostałaś oTAGowana http://wodcieniachfioletu.blogspot.com/2012/10/tag-ile-warta-jest-twoja-twarz.html

      Usuń
  6. Kochana jaki masz piękny kolor włosów! Jaki to odcień?

    OdpowiedzUsuń
  7. ten cień wygląda na głęboko łososiowy:) ale ogólny efekt b.fajny
    no i zgadzam się z przedmówczynią - mi też kolor Twoich włosów bardzo się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  8. włosy, włosy, włosy <3

    OdpowiedzUsuń