środa, 17 października 2012

Safari nr.27

Cześć !
Dzisiaj mam dla Was lakier do paznokci, który staram się Wam pokazać od bardzo dawna.
Jest to przepiękna mieniąca się zieleń wpadająca w błękit o numerze 27.
Nie wiem jak Wam, ale mi kojarzy się z syrenim ogonem
Ale do rzeczy.


Jest to mój 3 lakier z tej firmy.
I baardzo przypadł mi do gustu.

Opakowanie:
Szklana buteleczka, która świetnie wpasowuję się w dłoń. Z zakrętką nie ma żadnych problemów.


Pędzelek:
Długi i cienki, nie pokryjemy na raz całego paznokcia, ale nie smuży co przemawia na jego korzyść. Chociaż ja osobiście bardzo lubię te szerokie płaskie pędzelki.

Konsystencja:
Dość gęsta, nie zalewa skórek

( Jak widzicie moje skórki znowu są w tragicznym stanie, ale walczę o nie)
Lakier utrzymuję się na paznokciach około 4 dni czyli całkiem nieźle. Po ten delikatnie zaczynają się ścierać końcówki. Cóż jak na razie z moich 3 lakierów od Safari do gustu przypadły mi dwa. Myślę, że jeszcze jakiś kupię, ponieważ nie szkoda mi zaryzykować i wydać na niego 3 zł. Jednak producent mógłby pomyśleć o szerszym pędzelku. Wtedy lakiery podbiły by serca wielu dziewczyn.


Ocena: 4-/5


Pozdrawiam
Ev.
Share:

23 komentarze:

  1. mnie kolor jakoś nie zachęcił! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę przyznać, że to właśnie cena wabi dziewczyny na te lakiery. Lubie ich lakiery i paletę kolorów.
    Pozdrawiam serdecznie i trzymam kciuki za walkę o skórki!

    OdpowiedzUsuń
  3. auuuuu skorki.... probowalas krem 2x5 ??? z apteki pomaga

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolor;) też miałam takie skórki, ale pomogła mi kosmetyczka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorek taki jeszcze letni, ale lakiery Safari są naprawde bardzo fajne i jest w czym wybierać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie przepadam za takim wykończeniem i nie podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie też ten kolorek nie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubię niebieskich kolorów lakierów.

    OdpowiedzUsuń
  9. znam ten ból! :) ale na szczęście teraz promocje są kuszące :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przepadam za tymi lakierami!

    OdpowiedzUsuń
  11. a mi się podoba kolorek ;) jeszcze nie miałam lakierów z tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  12. mi też spodobały się szerokie pędzelki. chociaż ja mam dosyć małe paznokcie więc nie mam zbyt dużego problemu podczas malowania.
    kolor lakieru trochę różni się porównując to jaki jest w buteleczce, a jaki na paznokciach (wolę ten pierwszy).
    a o skórki koniecznie zadbaj!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie przemawia do mnie ten kolorek : ) Co do skórek polecam oliwkę black prince - ślicznie pachnie : )

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie kolorek fajniutki;) Lubię takie;)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo lubię lakiery safari, ale ten kolor jakoś nie przypadł mi do gustu:/

    OdpowiedzUsuń
  16. Hmm mam mieszane odczucia co do koloru.

    OdpowiedzUsuń
  17. A mnie się kolor strasznie podoba!! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się kolor, ale staram się unikać perłowych lakierów bo mi często wychodzą smugi :/

    OdpowiedzUsuń
  19. Nieszczególnie mi się podoba.
    Ja nigdy nie miałam żadnego lakieru Safari, trzeba będzie jakiś kupić ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolorek w sam raz na imprezę. Śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  21. hmm dosyć dobra ocena... a ja bardzo obawiałam się tych lakierów.. jakieś takie.. podejrzanie tanie :P ale kolory fajne ;)

    OdpowiedzUsuń