środa, 3 października 2012

Novaclear Acne Mask

Dzień dobry :)
Dzisiaj mam dla was trochę zaległą recenzję maseczki do twarzy z firmy Novaclear.
Mamy dzisiaj paskudną pogodę i szczerze powiedziawszy trudno mi było się zebrać do czegokolwiek, taki jesienny ponurak dzisiaj ze mnie...



Ale nie przedłużając, co o niej piszę producent:



Skład:



Opakowanie:
Cóż niestety za to ma u mnie wielkiego minusa. Na początku przez 10 minut szarpałam się żeby go otworzyć i dopiero tato mi w tym pomógł. Za to teraz jak możecie zobaczyć na zdjęciach się nie domyka. Może to tylko moje opakowanie było wadliwe jednak duuuży minus, bo nadszarpnęłam swoje i tak już skołatane nerwy.



Konsystencja:
Jak na maseczkę jest okey, dobrze się rozprowadza, nie mam co do tego żadnych zarzutów.



Zapach:
Okropnie nie przyjemny, ale stosując kremy od dermatologa nie raz napotkałam się z gorszymi śmierdziochami.





Działanie:
Nakładana na twarz maseczka jest bezbarwna, jednak, gdy zaczyna wysychać zmienia kolor na biały. Gdy mamy ją na buzi czujemy dość mocne ściąganie. Jednak po zmyciu jej wystarczy odrobina kremu nawilżającego by to złagodzić. Ale nie przedłużając. Matuję i trochę zmniejsza ilość wyprysków.


Cena: 50zł za 50g


Czy kupię ją ponownie?
Niestety nie, ponieważ za taką cenę wole iść do dermatologa, który przepiszę mi coś o wiele bardziej skutecznego. 

Pozdrawiam
Ev. 
Share:

4 komentarze:

  1. nie znam - mnie tez brzydki zapach nie zniecheca bo jesli wyniki sa to co tam zapach ... recenzja super - dokladnie i na temat - dzieki, bo produktu ani firmy nie znalam - pozdrawiam pa

    OdpowiedzUsuń