wtorek, 30 października 2012

10 minut na perfekcyjne oczyszczanie

Witam Was :)

Dzisiaj na blogu będzie recenzja, ponieważ dosyć dawno żadnej nie było.
A z czym mamy do czynienia?

Z Glinkową maseczką do cery tłustej i mieszanej od Sorayi


Informację od producenta:



Skład:




Moja opinia:
Maseczka ślicznie pachnie. Dostajemy ją w dwóch saszetkach co starcza nam na dwie aplikację. 
Ma bardzo fajną konsystencję i rozprowadza się bez problemu. Maseczka jest zielonego koloru
niestety zapomniałam zrobić zdjęcia jej koloru (wybaczcie). Ale ja tu się rozgaduję o takich detalach,
a Was na pewno ciekawi czy maseczka działa czy nie. A więc tak, tak, tak działa. :)

Skóra po niej jest ładnie oczyszczona, a pory zwężone. Po jej zmyciu nasza skóra jest delikatna i przyjemna w dotyku, zmatowiona i według mnie lekko rozświetlona. Nie zaobserwowałam żadnych efektów ściągania.


Cena: około 3zł

Pojemność: 2x5ml 

Cóż ta maseczka na pewno pojawi się jeszcze nie raz na mojej twarzy. 
Bardzo się polubiłyśmy i szczerze ją Wam polecam.


Pozdrawiam
Ev.
Share:

17 komentarzy:

  1. nie znam, do Soraya nie mam przekonania

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ją i rowniez gorąco polecam :) Jutro znowu robię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wystarcza tylko na 2 użycia?
    Hm, mi zawsze na duuużo więcej;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam taką maseczkę tylko nawilżającą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też ją mam ale na razie czeka spokojnie w kolejce :)

      Usuń
  5. warto wyprobowac - pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam tę maseczkę,jest moją faworytką:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mnie zaciekawiła ta maseczka i nadawała by się do mojej cery i chętnie ja wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie, jak ją wypróbujesz to napisz jak Ci się spodobała :)

      Usuń
  8. mam cere sucha, wiec niestety nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam maseczki z glinki :)
    tej nie miałam, ale wygląda obiecująco :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z maseczką nie miałam jeszcze do czynienia :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Te maseczki 10-ciominutówki Soraya są super:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szukam tej maseczki po drogeriach i znaleźć nie mogę ;(

    OdpowiedzUsuń