niedziela, 21 października 2012

Nowa współpraca- Soraya

Cześć kochane w tą leniwą niedziele ;*
Dzisiaj nie będzie, ani makijażu, ani recenzji.
Dzisiaj chcę Wam pokazać co dostałam
w ramach współpracy z firmą Soraya.


W paczce znalazły się:
- Oczyszczający żel do mycia twarzy
- krem na dzień
-krem na noc
-Wygładzające mleczko do demakijażu
-Odświeżający tonik 
-Mleczko do ciała silnie ujędrniające
- 2 maseczki 

Testy już zaczynam!
Bardzo dziękuję Pani Beacie za przyjemny kontakt i super szybką wysyłkę.


AMBASADORKI MARKI SORAYA

Na ambasadorki marki Soraya powołujemy znane i cenione kobiety, będące uosobieniem i
odzwierciedleniem ducha marki. To kobiety z silną osobowością, ewoluujące, z pasją.
Ambasadorkami marki były Olga Bończyk, Małgorzata Kożuchowska, Agnieszka Maciąg,
Edyta Herbuś i Małgorzata Foremniak. Aktualnie markę reprezentują Krystyna Janda, Maria
Seweryn oraz Edyta Górniak.


Pokaźna lista Ambasadorek nie uważacie?


Chcę Wam jeszcze przypomnieć, że nadal trwa konkurs
gdzie do zdobycia są 2 nagrody!

KLIK




Share:

17 komentarzy:

  1. Czekam na recenzję :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i czekam na recenzję toniku i żelu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję współpracy i miłego testowania życzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję, nie wiedziałam, że Soraya współpracuje, ale ja mam kiepskie wspomnienia z ta firmą;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje współpracy. Widać że czeka nas dużo ciekawych recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna współpraca, gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  7. GRATULUJĘ i ja i życzę przyjemnego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje współpracy :)
    Ps.Bardzo fajny blog :)
    Dodaje do ulubionych i zapraszam do mnie :)
    Poczytaj, skomentuj, polub ZAPRASZAM :)
    http://liliannakim.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyjemnego testowania;* Ja nie nawiązuję z Sorayą współpracy, bo wiem, że wysyłają kosmetyki do twarzy a ja takich nie testuję:( I balsam ujędrniający w tym fioeltowym opakowaniu jest okropny! Męczyłam go miesiąc, chciałam w połowie wyrzucić, ale szkoda mi było wydanych pieniędzy. Może u Ciebie się sprawdzi, dla mnie porażka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Już nie pamiętam kiedy miałam jakiś produkt z tej firmy, czas to nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń