poniedziałek, 20 marca 2017

Blue Hawaii, Figlarna Kraina i Budyniowy Mus od Mistero Milano

Jeśli istnieje coś takiego jak depresja wiosenna to uwierzcie mi mam ją!
Jest mi tak okropnie ciężko cokolwiek zrobić, na blogu pustki, nawet swoich paznokci nie chciało mi się robić, a mam już 3,5 tygodniowy odrost!
Być może to dlatego, że złapało mnie lekkie przeziębienie no i pogoda za oknem jest tak paskudna, że nawet nie chce się czubka nosa wychylać zza drzwi...




Przychodzę do Was z wpisem o hybrydach (tak znowu...), jak wiecie hybrydowy szał trwa w najlepsze tak więc przewija się u mnie bardzo dużo właśnie hybrydowych nowości (wybaczcie, taka praca).Dzisiaj chciałabym Wam pokazać kilka kolorków firmy Mistero Milano, ponieważ skusiłam się ostatnio na fajną promocję na ich stronie, gdzie wybrane kolory o pojemności 11ml można kupić w cenie 29,90!



Kilka słów o samej marce:
Zapraszamy do odkrycia tajemniczego świata Mistero Milano. Mistero Milano oznacza „Tajemnicę Mediolanu” czyli perfekcyjnie skrywaną i pielęgnowaną recepturę tworzenia piękna, wyczucia sztuki, materializacji marzeń, łączenia fikcji z rzeczywistością.



Co mniej w niej urzekło? 
Oczywiście są to takie pierwsze odczucia, ponieważ lakiery nie doczekały się jeszcze swojej premiery (kilka mazów na wzorniku się nie liczy!). Wpadły mi w oko te zabawne nazwy, tak wiem wiem inne marki też mają ciekawe nazwy kolorków, ale rzadko która tłumaczy je na polski.



A teraz czas na prezentację kolorków!
Pierwszy to Budyniowy Mus (9465) jak dla mnie to taki typowo "ślubny" kolor, myślę, że fajnie też się sprawdzi przy frenchu, na wzorniku mamy 4 cienkie warstwy.



Druga w kolejce jest Figlarna Kraina (9413) jest to taki piękny zgaszony róż wpadający delikatnie w pastelowy łosoś. Jest to kolor, który najciężej było mi uchwycić na zdjęciach. Na wzorniku mamy 2 warstwy, kolor typowo wiosenny, delikatny i stonowany.



I na koniec wisienka na torcie to Blue Hawaii (9924) piękny odcień niebieskiego, zdecydowanie brakowało mi takiego kolorku w swoich zbiorach. Kolor żywy i taki orzeźwiający idealny zarówno na wiosnę i lato. Myślę, że w najbliższych czasie wyląduje na moich paznokciach. Na wzorniku mamy 2 warstwy.









Lakiery zapowiadają się bardzo obiecująco, mam nadzieję, że się polubimy.


A Wy przywołujecie już wiosnę swoimi kolorami paznokcie?
Buziaki
Share:

3 komentarze:

  1. Wszystkie kolorki bardzo w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. starałam się żeby były takie typowo wiosenne :)

      Usuń
  2. mam kilka lakierów tej firmy ale jakoś nie trzmają się na moich paznokciach zbyt długo w porównaniu do np. semilaców. Kolorki za to bardzo spoko

    OdpowiedzUsuń