poniedziałek, 27 marca 2017

DN Orange tree - żel pod prysznic

Czujecie wiosnę? Ja zdecydowanie tak!
Dlatego staram się wprowadzać wiosenne i orzeźwiające zapachy w swoją codzienność. Perfumy, woski YC no i oczywiście produkty do kąpieli! Wszystko musi pachnieć wiosną!

Dlatego dzisiaj będzie kilka słów na temat żelu pod prysznic ze Starej Mydlarni, który jest zdecydowanie wiosenny!



Kilka słów od producenta:

Energizujący żel do kąpieli wzbogacony o ekstrakt z kwiatów pomarańczy, roślinną glicerynę oraz witaminę B5. Dokładnie oczyszcza, nawilża i regeneruje skórę, chroniąc jej barierę lipidową. Ekstrakt z kwiatów pomarańczy działa antyseptycznie, przeciwzapalnie, nadaje skórze zdrowy koloryt.
Produkt nie zawiera: PEG, SILICONES, MINERAL OILS.

Skład:



Wybrane ciekawe składniki:

EKSTRAKT Z KWIATÓW POMARAŃCZY - spowalnia rozkład kolagenu i elastyny. Działa przeciwzmarszczkowo, regeneracyjnie, zmniejsza zaczerwienienia skóry. Reguluje wydzielanie sebum, łagodzi, pomaga w gojeniu. Ma działanie antybakteryjne i antyoksydacyjne. Wpływa korzystnie na cerę dojrzałą, naczynkową, tłustą i wrażliwą.

GLICERYNA ROŚLINNA - ma doskonałe właściwości łagodzące, skutecznie nawilża skórę, wygładza, poprawia elastyczność. Działanie gliceryny na skórę jest długotrwałe, wnika ona do głębszych warstw naskórka, regulując jej wilgotność.

WITAMINA B5 / d-panthenol - łagodzi stany zapalne skóry, uelastycznia, nawilża i regeneruje



Co ja mogę o nim powiedzieć?

Może zacznijmy od tego, czego oczekuję od żelu pod prysznic? Naprawdę niewiele!
Ma dobrze myć i pięknie pachnieć. Dlaczego tylko tyle? Dlatego, że nie wierzę w cudowne żele pod prysznic, które nawilża i ujędrnią nam ciało!
Takich cudów nie ma, od tego są inni eksperci!



Ten żel zdecydowanie spełnia moje oczekiwania, pachnie słodko, ale orzeźwiająco idealny przy porannych szybkich prysznicach. Dobrze się pieni, ma taką fajną aksamitną? pianę.




Co do minusów?
Jest troszeczkę za rzadki, przez co i mało wydajny. A do tego oczywiście mojej skóry nie nawilża, nie wiem być może osoby, które nie mają tak suchej skóry mogą sobie darować balsamowanie po kąpieli, ja niestety nie.




Cena: ok. 17 zł / 200 ml

Ideałem nie jest, ale jego zapach rekompensuję mi słabą wydajność.


A Wy jakie zapachy lubicie wiosną?




Share:

0 komentarze:

Prześlij komentarz