poniedziałek, 13 marca 2017

Chiodo Pro 092 Cupido, Procosmetics 656, czyli odważna mama!

Tak, tak, tak znowu te pazury...
Jeszcze trochę i na blogu zacznie się robić monotematycznie, ale co zrobić taka praca.
Dzisiaj przedstawiam Wam pazurki w podobnym klimacie jak ostatnio. Szarość połączona z PRAWIE różem.




Niby podobne, a jednak trochę inne. Dla urozmaicenia wprowadziłam tu grę odwróconych kolorów, czyli troszeczkę szaleństwa i to na paznokciach mojej najwierniejszej klientki!
Nie każda mam jest aż tak odważna :)




Betonowa szarość to już ostatnio pokazywana hybryda z PROcosmetics 656 mam już kilka lakierów z tej firmy i już powoli wyrabiam sobie opinie na ich temat, tak więc recenzja zapewne pojawi się niedługo na blogu.



Drugi kolor to Chiodo PRO 092 Cupido taki niecodzienny różo-fiolet kolorek trochę pastelowy, lecz nie rozbielony. Chiodo też już maltretuje od jakiegoś czasu, więc małe podsumowanie również znajdziecie na blogu.






Całości "charakteru" dodaje stempel w lekko orientalnym stylu.
Podoba Wam się ta stylizacja? 
Chcecie oglądać tego typu posty?




Zastanawiam się nad zrobieniem takiego zbiorowego wpisu o mojej kolekcji hybrydowej.
Co Wy na to?

Buziaki

Share:

4 komentarze:

  1. Bardzo ładne połączenie kolorystyczne- podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie słodkie, ale nie za słodkie. Idealne na wiosnne

      Usuń
  2. piękne połączenie :) ja ostatnio połączyłam szarość z brzoskwinią :)

    OdpowiedzUsuń
  3. posty o hybrydach zawsze mile widziane :D cudne zdobienie, troszkę zimowe u mnie już typowo wiosenne kolorki z nowych odcieni semilaca :)

    OdpowiedzUsuń