wtorek, 7 marca 2017

Catrice, Prime and Fine, baza pod cienie

Hej Kochane!

Nie wiem jak Wy, ale baza pod cienie to mój must have w codziennym makijażu. Najzabawniejsze jest to że codzienny makijaż oka ograniczam do samej kreski, jednak moja tłusta powieka, rozkłada na łopatki nawet najtrwalsze eyelinery. Dlatego też potrzebna mi baza do zadań specjalnych.
Czy Baza z Catrice zasłuży na miano agenta 007?







Kilka słów od producenta:
  • Wzmacnia kolor cieni i przedłuża ich trwałość
  • Formuła w odcieniu nude
  • Łatwa aplikacja przy pomocy aplikatora zakończonego gąbeczką


Skład: Isododecane, Talc, Cyclopentsiloxane, Hydrogenated Polyisobutene, Trihydroxystearin, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Triethylhexanoin, Sorbitan Sesquioleate, Disteardimonium Hectorite, Polyethylene, Peg-40 Hydrogenated Castor Oil, Propylene Carbonate, Caprylyl Glycol, Hexylene Glycol, Triethoxycaprylylsilane, Phenoxyethanol, Ci 77491, Ci 77492, Ci 77499 (Iron Oxides), Ci 77891 (Titanium Dioxide)



Moja opinia:

Zacznijmy od tego, że opakowanie bardzo przypadło mi do gustu prosty design to zdecydowanie do mnie przemawia. Na plus mogę zaliczyć aplikator zakończony gąbeczką, chyba każda posiadaczka dłuższych paznokci wie jak trzeba się natrudzić, aby wydobyć mazidło ze słoika!
No dobra opakowanie mamy opisane, ale co z właściwościami?




Według mnie produkt wypada całkiem dobrze. Podbija kolor i przedłuża trwałość makijażu oka nawet na mojej "tłustawej" powiece. Oczywiście nie ma tu jakiś spektakularnych ochów i achów, jednak bądźmy realistkami jest to produkt za 15 złotych.



Przyjemnie mi się go używa na co dzień, jednak na większe wieczorowe wyjścia zastąpię go czymś "mocniejszym".


A Wy jakie bazy najbardziej lubicie?




Share:

4 komentarze:

  1. lubię ją choć po całym dniu ostatnio zeszła razem z cieniami, ale bardzo mnie cieszy że jest w takim wydaniu lubię takie bardziej płynne bazy

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam go i mam takie same zdanie jak ty ma co dzień jest całkiem ok

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale na wielkie wyjście to bym mu nie zaufała

      Usuń