środa, 15 marca 2017

Pachnące nowości

No tak, to znowu będzie post o zakupach...
Chyba ktoś musi mi zablokować dostęp do konta!

Ale perfumy to coś co każda kobieta powinna mieć prawda?
I dzisiejszy post będzie baardzo pachnący!





Zdecydowałam się na perfumetki z perfumerii internetowej Nennes, która ma w swojej ofercie zapachy inspirowane znanymi markami.



To takie perfumy, które zawsze można mieć przy sobie małe i podręczne wejdą do każdej torebki.
Jeśli chodzi o rzeczy techniczne to mogłyby być wykonane z trochę grubszego szkła, ponieważ jeden zapach spadł mi ze stołu i odkroił  się spód (niech żyje zgrabność), ale przynajmniej w pokoju ładnie pachniało ;).

A teraz czas na prezentację zapachów. Najbardziej spodobał mi się zapach o numerku 152 inspirowany zapachem Versace Crystal Noir, jest wspaniały kobiecy elegancki i tajemniczy w 100% wpasował się w moje gusta!

To magiczny zapach: niepokojący i zmysłowy. Szlachetny, delikatny i trwały o niezwykle kobiecych, kwiatowo- orientalnych nutach.
Typ : Kwiatowo – orientalny
Nuty zapachowe : gardenia, piwonia, pomarańcza, drzewo sandałowe, ambra, piżmo 



Kolejnym zapachem, który jest nieco delikatniejszy i bardziej świeży, lecz równie piękny okazał się numerek  30 inspirowany zapachem Chanel Chance


Lekki i świetlisty, pełen żywotności i energii. Delikatny i zmysłowy, zmienia się z minuty na minutę, zaskakuje ciągłą metamorfozą. Zapach zdecydowanie młodzieńczy, dla tych, które nie boją się marzyć. To Twoja szansa… wykorzystaj ją! Liczy się każda chwila!
Nuty zapachowe: cytrusy, hiacynt, różowy pieprz, wanilia, jaśmin, irys, paczula, wetiweria



Kolejny zapach był istną zagadką, ponieważ wybrałam go prawie w ciemno, dla niewtajemniczonych uwielbiam żurawinę, a czytając jego opis zauważyłam, ze jest to jedna z nut zapachowych no i musiałam go mieć, fajny bardzo słodki zapach, świetnie sprawdzi się na wiosnne. Kojarzy mi się z taką lekkością, jest bardzo dziewczęcy. Mowa o numerku 162 inspirowanym zapachem Givenchy Ange Ou Demon Le Secret.

Kompozycja jest nieco herbaciana, mocno owocwa. Czuć żurawinę i może jakąś cytrynkę.
Zapach jest musujący, rozświetlony, optymistyczny. Taki słoneczny, wakacyjny.
Słodziutki, ale nie przesadnie, wyrafinowany.
Po kilku chwilach czuć delikatnie białe kwiaty, piżmo.
Nuty zapachowe: żurawina, cytryna, zielona herbata, jaśmin, biała piwonia, kwiaty wodne, białe piżmo, paczula, akord drzewny



I ostania sztuka to zapach bardzo świeży, sprawdzi się w letnie upalne dni. Jest bardzo rześki, wybrałam go ze względu na zieloną herbate z myślą o lecie i mój instykt mnie nie zawiódł!
Jest to numerek 52 inspirowany zapachem ELIZABETH ARDEN GREEN TEA

Ożywi Cię wybuchem rześkiej, chłodnej energii. Zapach, który sprawi, że poczujesz się świetnie. Ta pobudzająca kompozycja powstała z inspiracji tradycją starożytną.
Typ zapachu: cytrusowy
Nuta zapachowa: cytryna, mięta, pomarańcza, bergamotka, rabarbar, jaśmin, zielona herbata, koper, goździk, seler naciowy, amber, mech dębu, piżmo. 


 
Co do ich trwałości jestem z niej zadowolona, zapach jest wyczuwalny przez kilka godzin. Akurat moje zapachy mają zbliżoną trwałość. Jednak moja mam zamówiła sobie parę "cięższych" zapachów i one utrzymują się naprawdę bardzo długo.

Cena:   12zł / 22ml

Za taką cenę są to naprawdę perfumy godne polecenia. A dodatkowo lepiej wydać 12 zł zanim wydamy 200. Ja wiem, że Crystal Noir kupię, ponieważ ten zapach mnie całkowicie zauroczył

Pachnące buziaki!

 
 

 


Share:

3 komentarze:

  1. nr 152 z pewnością przypadłby mi do gustu
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam dwa zapachy i jak dla mnie były dość średnie,ale to jest tylko moje zdanie.

    OdpowiedzUsuń